viernes, 18 de junio de 2010

Viquipèdia

Què és viquipèdia?
Wikipedia és un projecte de la Fundació Wikimedia per construir una enciclopèdia lliure i multibilingüe.



Pràctica:
Per realitzar l'activitat vaig haber de crear-me un compte a la pàgina de viquipèdia per tal de poder accedir-hi i editar allò que volia modificar. Em va semblar interessant cercar informació sobre el meu poble Fonolleres del Baix Empordà (Girona).
A l'escriure Fonolleres al cercador de viquipèdia enllaçava directament amb Parlavà, el poble al qual pertany ja que l'ajuntament resideix allà.
Vaig editar la part de llocs d'interès enllaçant dues esglesies : L'església de Sant Feliu (Parlavà) i l'església de Sant Cristófol (Fonolleres).
Per veure la meva aportació cal anar a l´apartat d´"Historial", on surt totes les aportacions que s´han fet amb el nom de l´usuari que les ha realitzat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario